Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Ryanair: Κατά 89% «στην ώρα τους» οι πτήσεις τον Οκτώβριο


Η Ryanair, η αγαπημένη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης, ανακοίνωσε σήμερα, τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Οκτωβρίου, επιβεβαιώνοντας πως είναι η No 1 αεροπορική εταιρία στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα:

- Το 89% των περισσότερων από 60.000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Οκτώβριο (μικρή μείωση λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών)

- Λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες

- Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 5.000 επιβάτες

- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

“H Ryanair μετέφερε πάνω από 10,9 εκατομμύρια πελάτες τον Οκτώβριο, με το 89% των 60.000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του 3ου έτους του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”

Αναλυτικά:

Πτήσεις στην ώρα τους
Οκτώβριος 2015: 92%
Οκτώβριος 2016: 89%

Παράπονα για κάθε 1.000 επιβάτες
Οκτώβριος 2015: 0,83
Οκτώβριος 2016: 1,40

Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1.000 επιβάτες
Οκτώβριος 2015: 0,53
Οκτώβριος 2016: 0,20

Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 μέρες
Οκτώβριος 2015: 99%
Οκτώβριος 2016: 99%

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου