Ολοένα και ελαχιστοποιείται η παρουσία της MIG στον αεροπορικό κλάδο. Έτσι, μετά την πώληση της Olympic Air στην Aegean Airlines και το κλείσιμο της Olympic Engineering (τεχνική βάση), η Olympic Handling (εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης) φημολογείται ότι θα συρρικνωθεί σημαντικά.
Η Οlympic Air, που ανήκει πλέον στην Aegean Airlines και αποτελεί τον κυριότερο πελάτη της Olympic Handling, εκτιμάται ότι θα αλλάξει πάροχο επίγειας εξυπηρέτησης στα μεγαλύτερα αεροδρόμια που δραστηριοποιείται.
Συγκεκριμένα, ακούγεται ότι η Olympic Air θα δώσει την επίγεια εξυπηρέτηση του αεροδρομίου της Αθήνας στη Goldair και στα υπόλοιπα αεροδρόμια (δεν συμπεριλαμβάνονται τα αεροδρόμια που εξυπηρετούν τις άγονες γραμμές), θα μοιράσει το εν λόγω έργο, πέρα από την Goldair, στη Swissport.
Δηλαδή, η Olympic Handling θα διατηρήσει την επίγεια εξυπηρέτηση της Olympic Air μόνο στα αεροδρόμια που εξυπηρετούν τις άγονες γραμμές, δηλαδή σε Κάλυμνο, Νάξο, Ικαρία, Σητεία, Σύρο, Αστυπάλαια, Κύθηρα, Κάσο, Καστελόριζο, Λέρο και Μήλο.
Η Olympic Handling, η οποία έχει σήμερα παρουσία σε 37 αεροδρόμια, εξυπηρέτησε το 2012 περισσότερες από 81.500 πτήσεις που μετέφεραν 10,5 εκατ. επιβάτες. Το 2012, η εταιρεία είχε έσοδα 44,7 εκατ. ευρώ, ζημιές 32,7 εκατ. ευρώ και μόνιμο προσωπικό 1.243 ατόμων.
Αντίστοιχα, στο πρώτο εξάμηνο του 2013, η Olympic Handling παρουσίασε μείωση κατά 39% στα έσοδά της. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών έφτασε τα 13 εκατ. ευρώ, μειωμένος κατά 8,3 εκατ. ευρώ, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2012.
Αντίστοιχα, οι λειτουργικές ζημιές ανήλθαν στα 8,1 εκατ. ευρώ, διευρυμένες κατά 0,9 εκατ. ευρώ.Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος της MIG δαπάνησε περί τα 45 εκατ. ευρώ για να αποκτήσει την Olympic Handling.
Του Φώτη Φωτεινού
A re Vgenopoule ti mas ekanes
ΑπάντησηΔιαγραφή