H Olympic Handling, εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης αεροπορικών υπηρεσιών, θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες της με νέο όνομα, αλλά με την ίδια προσήλωση στην άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση αεροπορικών εταιρειών και επιβατών, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η MIG.
Το έργο της δημιουργίας νέου δυναμικού brand για την εταιρεία, ανατέθηκε στην Brandexcel και περιλαμβάνει: ανάπτυξη branding στρατηγικής, ανάπτυξη ονοματολογίας (από εξειδικευμένους ονοματολόγους στην Ελλάδα και το εξωτερικό), ανάπτυξη οπτικής ταυτότητας και οδηγού οπτικής ταυτότητας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Olympic Handling κος Γ..Ευστρατιάδης δήλωσε “στο νέο ξεκίνημα της εταιρείας έχουμε εμπιστευτεί την εμπειρία της Brandexcel για την διαμόρφωση του νέου ονόματος και σήματος της εταιρείας.
Είμαστε πεπεισμένοι ότι με την κίνηση αυτή εδραιώνουμε και ενισχύουμε την παρουσία μας στην αγορά της παροχής αεροπορικών υπηρεσιών προς όφελος της ελληνικής τουριστικής αγοράς”.
“Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνει η ομάδα της Olympic Handling” δήλωσε η κα. Λ. Προέδρου, διευθύνουσα σύμβουλος της Brandexcel.
Η ανωτέρω εξέλιξη σχετίζεται με την εξαγορά της ΟΑ από την Aegean, αλλά και με τη φημολογία που έχει αναπτυχθεί, σύμφωνα με την οποία η Οlympic Air, που ανήκει πλέον στην Aegean Airlines και αποτελεί τον κυριότερο πελάτη της Olympic Handling, θα αλλάξει πάροχο επίγειας εξυπηρέτησης στα μεγαλύτερα αεροδρόμια που δραστηριοποιείται.
Συγκεκριμένα, ακούγεται ότι η Olympic Air θα δώσει την επίγεια εξυπηρέτηση του αεροδρομίου της Αθήνας στη Goldair και στα υπόλοιπα αεροδρόμια (δεν συμπεριλαμβάνονται τα αεροδρόμια που εξυπηρετούν τις άγονες γραμμές), θα μοιράσει το εν λόγω έργο, πέρα από την Goldair, στη Swissport.
Υπενθυμίζεται ότι η Olympic Handling εξυπηρέτησε το 2012 περισσότερες από 81.500 πτήσεις που μετέφεραν 10,5 εκατ. επιβάτες.
Το 2012, η εταιρεία είχε έσοδα 44,7 εκατ. ευρώ, ζημιές 32,7 εκατ. ευρώ και μόνιμο προσωπικό 1.243 ατόμων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου