Αισιοδοξία για την ελληνική αεροπορική αγορά αλλά και σημάδια βελτίωσης του τουριστικού προϊόντος βλέπει στη χώρα μας ο περιφερειακός διευθυντής της British Airways για την Ευρώπη και την Αφρική, Γκάβιν Χάλιντεϊ, ο οποίος βρέθηκε στην Αθήνα με αφορμή τον εορτασμό των 80 χρόνων πτήσεων μεταξύ Αθήνας και Λονδίνου. Παράλληλα, δεν αποκλείεται, όπως άφησε να εννοηθεί, η εταιρεία να τροποποιήσει τον αριθμό πτήσεων που εκτελεί από και προς το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» εάν συνεχιστεί η αύξηση στα τέλη χρήσης του ΔΑΑ. Σχολιάζοντας τις νέες πτήσεις προς τη Μύκονο και τη Σαντορίνη από το Χίθροου, εκτίμησε ότι τα δύο αυτά νησιά μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε νέα τάση, ειδικά όταν μιλάμε για ταξιδιώτες οι οποίοι είναι «χορτασμένοι» από άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς.
– Τα τέλη χρήσης του ΔΑΑ αποτελούν αντικείμενο κριτικής από πολλές εταιρείες. Εάν ο ΔΑΑ ήταν πιο φθηνό αεροδρόμιο, θα πετούσατε συχνότερα;
– Κανένα μονοπώλιο δεν είναι καλό γιατί ευνοεί κακές συμπεριφορές. Στην προκειμένη, φαίνεται ότι είναι αναπόφευκτο, ωστόσο όσο οι τιμές αυξάνονται με μεγαλύτερο ρυθμό από αυτόν του πληθωρισμού, τότε υπάρχει πρόβλημα. Είτε είμαστε εταιρείες είτε είμαστε καταναλωτές, πρέπει σε κάθε περίπτωση να κατακρίνουμε τις αυξήσεις τιμών. Εάν συνεχίσει να ακριβαίνει ο ΔΑΑ, το περιθώριο κέρδους μας θα περιοριστεί, με ό,τι συνεπάγεται αυτό...
– Ανακοινώσατε δύο νέες πτήσεις το καλοκαίρι του 2014, το Λονδίνο - Σαντορίνη και Λονδίνο - Μύκονος. Δεν φοβάστε τον ανταγωνισμό των τσάρτερ πτήσεων ή των εταιρειών χαμηλού κόστους;
– Σε όλες μας τις κινήσεις αναζητάμε τον ανταγωνισμό, όπως επίσης και τον προκαλούμε. Μας βελτιώνει ο ανταγωνισμός, με άμεσο αποτέλεσμα για τον επιβάτη. Από την άλλη, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, μεταξύ των εταιρειών που αναφέρετε ως ανταγωνιστές μας, είμαστε η μοναδική αεροπορική που προσφέρει πτήσεις σε μακρινούς και κοντινούς προορισμούς, ενώ οι χαμηλού κόστους για παράδειγμα εταιρείες διατηρούν μόνο μια βάση. Υπήρξε λάθος εκτίμηση πριν από χρόνια, όταν πρωτοεμφανίστηκαν οι εταιρείες χαμηλού κόστους, ότι δεν αποτελούν ανταγωνιστές μας. Ωφελημένος σε κάθε περίπτωση από αυτήν τη διαδικασία είναι ο τελικός χρήστης.
– Πώς εκτιμάτε ότι θα κινηθεί η ελληνική αγορά το προσεχές διάστημα; Τι προοπτικές έχει η British Airways στην ελληνική αγορά;
– Εάν μιλάγαμε πριν από δύο χρόνια, θα συζητούσαμε για το εάν η ελληνική αγορά θα επιβιώσει. Σήμερα πλέον έχουμε στα χέρια μας μια καλή προοπτική. Εχουμε έναν καλό πελατειακό πυρήνα ο οποίος αναμένεται να βελτιωθεί. Ο πυρήνας αυτός έχει μεγάλη ποικιλομορφία καθώς προέρχεται από τον επιχειρηματικό κόσμο, την κρουαζιέρα, τη ναυτιλία αλλά και τον τουρισμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου