Την πρόθεση τους να διπλασιάσουν τις πτήσεις τους από την Κωνσταντινούπολη προς την Θεσσαλονίκη οι Τούρκικες Αερογραμμές την είχαν εκφράσει εδώ και καιρό. Πάνω σ΄ αυτό τουριστικοί φορείς και οργανισμοί της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής έκαναν όνειρα και σχέδια για άνοιγμα σε νέες αγορές, καθώς μέσω της Κωνσταντινούπολης μπορούν να φτάσουν στην Βόρεια Ελλάδα τουρίστες όχι μόνο από την Τουρκία αλλά και από άλλες χώρες όπως η Ινδία, η Κίνα, χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης κλπ. Ωστόσο όλοι τους λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο που στην προκειμένη περίπτωση είναι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Η εν λόγω υπηρεσία προφανώς εκτίμησε πως δεν χρειάζεται δεύτερη ημερήσια πτήση των Τουρκικών Αερογραμμών στην Θεσσαλονίκη και απάντησε αρνητικά στο αίτημα της Τουρκικής εταιρείας. Αν και το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης έχει φτωχό πτητικό πρόγραμμα ιδιαίτερα τον χειμώνα που αδειάζει από πτήσεις, στην ΥΠΑ αποφάσισαν πως θα πρέπει να παραμείνει φτωχό.
Μαθαίνουμε πως αυτό δεν άρεσε καθόλου σε τουριστικούς και επιχειρηματικούς φορείς της πόλης οι οποίοι ετοιμάζονται να αντιδράσουν.
Στο μεταξύ η ΥΠΑ δεν απαντά και σε ένα άλλο αίτημα των Τουρκικών Αερογραμμών. Η τουρκική εταιρεία είχε ζητήσει να νοικιάσει τρεις διαδοχικούς χώρους στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης προκειμένου να δημιουργήσει αίθουσα αναμονής για τους πελάτες της. Παρόλο που οι χώροι αυτοί είναι άδειοι εδώ και μήνες, η ΥΠΑ δεν άπαντα στο αίτημα των Τουρκικών Αερογραμμών να τους νοικιάσει. Προφανώς δεν της χρειάζονται τα χρήματα.
Katantia
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτενότητα αντίληψης ή "τρίτα συμφέροντα'?
ΑπάντησηΔιαγραφήGenika Symferonta
Διαγραφή