Η αεροπορική εταιρεία Ryanair, η μοναδική ευρωπαϊκή ultra-low cost αεροπορική εταιρεία, δημοσίευσε τα στατιστικά στοιχεία για τον Ιούλιο 2013, που αφορούν στην εξυπηρέτηση πελατών.
Κατά τη διάρκεια του Ιουλίου 2013:
· 92% των 53.000 πτήσεων της Ryanair έφθασαν στην ώρα τους
· Η εταιρεία κατέγραψε λιγότερο από 1 καταγγελία ανά 1.000 επιβάτες
· Η εταιρεία κατέγραψε λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με τις αποσκευές ανά 2.000 επιβάτες
Ιούλιος 2012 2013
Χρονική συνέπεια πτήσεων 91% 92%
Παράπονα ανά 1000 επιβάτες 0.53 0.46
Παράπονα για αποσκευές ανά 1000 επιβάτες 0.35 0.35
Απάντηση στα παράπονα εντός 7 ημερών 99% 99%
Ο εκπρόσωπος της Ryanair, Robert Kiely, είπε πως «Κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, το 92% των 53.000 πτήσεων έφθασαν έγκαιρα στον προορισμό τους, καθώς η Ryanair συνεχίζει να ανεβάσει τον πήχη των επιδόσεων των αεροπορικών εταιρειών. Οι ασυναγώνιστες πολιτική της Ryanair συνεχίζει να ενθαρρύνει τους επιβάτες να στρέφονται προς το μέρος μας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου