Η Ryanair, η μοναδική ultra-low cost αεροπορική εταιρεία, ανακοινώνει τα τελευταία της στοιχεία επιβατικής κίνησης στην Ελλάδα, τα οποία δείχνουν μια αύξηση της επιβατικής κίνησης στα ελληνικά νησιά για το μήνα Μάιο.
Για το μήνα Μάιο 2013, η επιβατική κίνηση της Ryanair στα ελληνικά αεροδρόμια διαμορφώθηκε ως εξής:
Αεροδρόμιο Επιβατική κίνηση-Μάιος Ανάπτυξη της Ryanair
Χανιά +22% +133%
Κέρκυρα +18% +97%
Καλαμάτα +42% +100%*
Κεφαλονιά +16% +130%
Θεσσαλονίκη +12% +21%
Ζάκυνθος +33% +100%*
* Οι πτήσεις ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2013.
Μέσα σε λιγότερο από τρία χρόνια η Ryanair μετέφερε πάνω από 2 εκατ. επιβάτες από/προς την Ελλάδα και διατηρεί 85 δρομολόγια από δέκα αεροδρόμια της χώρας. Επίσης, ξεκίνησε την πρώτη της πτήση εσωτερικού στην Ελλάδα, με το δρομολόγιο Χανιά – Θεσσαλονίκη, τον Ιούνιο του 2013.
Η Ryanair εκφράζει τη λύπη της σχετικά με το γεγονός πως δεν έχει καταφέρει ακόμα να συνεργαστεί με άλλα αεροδρόμια της χώρας, και ειδικά με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.
Προσφάτως, η αεροπορική εταιρεία παρουσίασε στον υπουργό Μεταφορών ένα σχέδιο διάσωσης του ελληνικού τουρισμού, το οποίο εάν γίνει αποδεκτό, αναμένεται να αυξήσει κατά πολύ την επιβατική κίνηση της Ryanair στη χώρα.
Ο Robin Kiely, εκπρόσωπος της Ryanair, δήλωσε τα εξής: «Η Ryanair θα εξυπηρετήσει πάνω από 1.4 εκατ. επιβάτες μέσα από τα ελληνικά αεροδρόμια αυτό το έτος, διατηρώντας 1.400 θέσεις εργασίας και υπογραμμίζοντας την δέσμευση της Ryanair στον ελληνικό τουρισμό. Τα στοιχεία δείχνουν μια μοναδική αύξηση της επιβατικής κίνησης στα ελληνικά αεροδρόμια όπου δραστηριοποιείται η Rynair, την ίδια ώρα που η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Κάνουμε έκκληση στην ελληνική κυβέρνηση να αποδεχθεί την προσφορά μας για τη διάσωση του ελληνικού τουρισμού, η οποία θα μπορούσε να αποφέρει έως και 10 εκατ. τουρίστες έως το 2016 στην Ελλάδα καθώς και επιπλέον δρομολόγια».
Να δούμε τι θα γινει οταν σταματήσει να πετάει σ' αυτους του προορισμούς επειδή η τοπική κοινωνία δεν θα συνεχίσει να τους πληρώνει για να ερθουν (βλ. Μυτιλήνη)
ΑπάντησηΔιαγραφήAytoi petane mia xronia kai meta zitane ekatomyriaa gia na synexisoun,gnwsto to kolpo tous
ΑπάντησηΔιαγραφή