Έτος αναταράξεων αποτέλεσε (και) το 2012 για την Olympic Air. Η εταιρεία που ελαχιστοποίησε το στόλο των Airbus, μένοντας με τα Bombardier Q 400, μπορεί να συρρίκνωσε τις ζημιές της, αλλά περιόρισε τον κύκλο εργασιών και τους εργαζόμενους της.
Έτσι, οι ζημιές μειώθηκαν στα 8,6 εκατ. από 37,6 εκατ. το 2011, ωστόσο πτωτικά κινήθηκε, τόσο ο κύκλος εργασιών (216 εκατ. από 240 εκατ.) και ο αριθμός των εργαζομένων (733 εργαζόμενοι, έναντι 939 στα τέλη του 2011).
Σύμφωνα με τον ισολογισμό, το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων της Olympic Air, ήταν 23,82 εκατ. ευρώ, επί συνόλου απασχολουμένων κεφαλαίων 228,88 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 125,21 εκατ. ευρώ αφορούν δανειακά κεφάλαια, κατά 89,5% μακροπρόθεσμα.
Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας (ορκωτός ελεγκτής λογιστής Grant Thornton), oι μέτοχοί της πρέπει να αποφασίσουν, στην προσεχή γενική τους συνέλευση, τη λήψη μέτρων για την οικονομική της υποστήριξη, καθώς τα ίδια κεφάλαιά της υπολείπονται του ήμισυ του μετοχικού της κεφαλαίου και το σύνολο του κυκλοφορούντος ενεργητικού της είναι μικρότερο από τις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της.
Με άλλα λόγια, απαιτείται νέα αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Ερωτηματικό αποτελεί εάν το σύνολο των υποχρεώσεων (205 εκατ. ευρώ) καλυφθεί από την Aegean Airlines, σε περίπτωση έγκρισης της εξαγοράς από την ΕΕ.
Υπενθυμίζεται ότι, το 2012, η Aegean είχε κύκλο εργασιών 653,4 εκατ., παρουσιάζοντας μείωση 2%, σε σύγκριση με το 2011, ενώ το αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους 10,5 εκατ., σε σχέση με ζημιές 27,2 εκατ. το 2011.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου