Αρνητική σε ενδεχόμενη μείωση των τελών χρήσης του αεροδρομίου «Ελ.
Βενιζέλος» εμφανίσθηκε χθες η διοίκηση εκμετάλλευσης του αερολιμένα.
Μιλώντας σε συνάντηση με δημοσιογράφους, ο διευθύνων σύμβουλος του
Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ), Γιάννης Παράσχης, ανέφερε ότι μια
μείωση των τελών δεν είναι ρεαλιστική και ότι τα τέλη ελλιμενισμού
αεροσκαφών στο «Ελ. Βενιζέλος» είναι ήδη χαμηλά. Σύμφωνα με το στέλεχος
του ΔΑΑ, η Αθήνα συνιστά ένα από τα πιο ανταγωνιστικά αεροδρόμια της
ευρύτερης περιοχής, ενώ αν ληφθούν υπόψη μόνον τα τέλη, τότε βρίσκεται
σε επίπεδο αντίστοιχο με αυτό του αερολιμένα της Μαδρίτης. Ο ίδιος
πρόσθεσε ότι τα χαμηλά τέλη που εφάρμοσε επί πολλά χρόνια ο αερολιμένας
της Μαδρίτης, συσσώρευσαν χρέη άνω των 14 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον κ. Παράσχη, το ΔΑΑ ακολουθεί εκπτωτική πολιτική στους καλούς πελάτες, ενώ οι χρεώσεις σ’ αυτούς είναι έως και 30% χαμηλότερες από τις ονομαστικές. Υπενθυμίζεται ότι το θέμα τελών στο «Ελ. Βενιζέλος» άνοιξε πριν από μερικές εβδομάδες ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης, κατά την παρουσίαση της στρατηγικής της κυβέρνησης σε ό,τι αφορά την αποκρατικοποίηση των 22 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας.
Σε ό,τι αφορά τη συγκεκριμένη αποκρατικοποίηση, ο κ. Παράσχης δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο ο ΔΑΑ να εκφράσει ενδιαφέρον. Ωστόσο, ανέφερε ότι οι οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν όταν παρουσιαστεί η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Οσον αφορά την περαιτέρω αποκρατικοποίηση του ΔΑΑ που επιχειρεί η κυβέρνηση -με την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης και την πώληση επιπλέον ποσοστού- ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΑΑ κράτησε «κλειστά χαρτιά», αναφέροντας ότι το θέμα αφορά τους μετόχους και όχι το μάνατζμεντ. Σημείωσε μόνο ότι το ζήτημα θα ξεκαθαρίσει τους επόμενους μήνες.
Ερωτηθείς για την επιχειρούμενη συγχώνευση των Olympic Air και Aegean Airlines, ο κ. Παράσχης τάχθηκε υπέρ της απόφασης των δύο διοικήσεων, αναφέροντας ότι είναι προτιμότερο να υπάρχει ένας βιώσιμος και ισχυρός αερομεταφορέας με έδρα την Ελλάδα, παρά δύο αερομεταφορείς με προβλήματα. Επίσης, χαρακτήρισε ψήφο εμπιστοσύνης προς τον ΔΑΑ την απόφαση της Qatar Airways να επιλέξει την Αθήνα ως ενδιάμεσο σταθμό για τις πτήσεις της προς τη Νέα Υόρκη.
Σύμφωνα με τον κ. Παράσχη, το ΔΑΑ ακολουθεί εκπτωτική πολιτική στους καλούς πελάτες, ενώ οι χρεώσεις σ’ αυτούς είναι έως και 30% χαμηλότερες από τις ονομαστικές. Υπενθυμίζεται ότι το θέμα τελών στο «Ελ. Βενιζέλος» άνοιξε πριν από μερικές εβδομάδες ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης, κατά την παρουσίαση της στρατηγικής της κυβέρνησης σε ό,τι αφορά την αποκρατικοποίηση των 22 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας.
Σε ό,τι αφορά τη συγκεκριμένη αποκρατικοποίηση, ο κ. Παράσχης δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο ο ΔΑΑ να εκφράσει ενδιαφέρον. Ωστόσο, ανέφερε ότι οι οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν όταν παρουσιαστεί η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Οσον αφορά την περαιτέρω αποκρατικοποίηση του ΔΑΑ που επιχειρεί η κυβέρνηση -με την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης και την πώληση επιπλέον ποσοστού- ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΑΑ κράτησε «κλειστά χαρτιά», αναφέροντας ότι το θέμα αφορά τους μετόχους και όχι το μάνατζμεντ. Σημείωσε μόνο ότι το ζήτημα θα ξεκαθαρίσει τους επόμενους μήνες.
Ερωτηθείς για την επιχειρούμενη συγχώνευση των Olympic Air και Aegean Airlines, ο κ. Παράσχης τάχθηκε υπέρ της απόφασης των δύο διοικήσεων, αναφέροντας ότι είναι προτιμότερο να υπάρχει ένας βιώσιμος και ισχυρός αερομεταφορέας με έδρα την Ελλάδα, παρά δύο αερομεταφορείς με προβλήματα. Επίσης, χαρακτήρισε ψήφο εμπιστοσύνης προς τον ΔΑΑ την απόφαση της Qatar Airways να επιλέξει την Αθήνα ως ενδιάμεσο σταθμό για τις πτήσεις της προς τη Νέα Υόρκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου