Η επανεξέταση της τιμολογιακής πολιτικής του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών με στόχο να μειωθούν τα τέλη, θα αποτελέσει τμήμα της διαπραγμάτευσης του ΤΑΙΠΕΔ με τη γερμανική Hochtief.
Η επανεξέταση της τιμολογιακής πολιτικής του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών με στόχο να μειωθούν τα τέλη, θα αποτελέσει τμήμα της διαπραγμάτευσης του ΤΑΙΠΕΔ με τη γερμανική Hochtief.
«Θεωρούμε πως πρέπει να επανεξεταστεί το θέμα, καθώς τα τέλη του αεροδρομίου είναι πολύ υψηλά» επεσήμανε χθες ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης.
Ο ίδιος μάλιστα σημείωσε ότι η αναδιαμόρφωση της τιμολογιακής πολιτικής του ΔΑΑ είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με «το μέλλον της σύμβασης παραχώρησης».
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ είναι η επέκταση της σύμβασης ώστε να μειωθούν οι χρεώσεις, ενώ η Hochtief από την πλευρά της επιθυμεί να αποχωρήσει από τον ΔΑΑ. Πιθανή επέκταση της σύμβασης παραχώρησης για άλλα 30 χρόνια (η αρχική ήταν για 25 έτη) αποτελεί κοινό στόχο των δύο μετόχων, επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Γ. Εμίρης, καθώς θα καταστεί πιο ελκυστικός ο ΔΑΑ σε νέους επενδυτές.
Ο κ. Εμίρης χαρακτήρισε «ώριμη» την αποκρατικοποίηση του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος», τονίζοντας ότι είναι προς το συμφέρον του Δημοσίου η επίσπευση των διαδικασιών με τη γερμανική Hochtief, υπογραμμίζοντας -ωστόσο- ότι οι διαπραγματεύσεις δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα. Οσο για την επιθυμία της Hochtief Airports να αποχωρήσει, ο κ. Εμίρης σημείωσε: «Είναι προτιμότερο να πουλάνε και οι δύο, Δημόσιο και Hochtief, παρά ο ένας. Ετσι, ο υποψήφιος επενδυτής θα έχει μπροστά του ένα ξεκάθαρο πεδίο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου