Το πρώτο τρίμηνο του 2013 θα βγει στον «αέρα» ο διεθνής διαγωνισμός για την ανάπτυξη πολιτικού αεροδρομίου στην Τρίπολη, ανακοίνωσε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Πέτρος Τατούλης, συμπληρώνοντας πως για τη διευκόλυνση του έργου θα υπάρξει ειδική νομοθετική ρύθμιση, ενώ επεσήμανε πως το νέο αεροδρόμιο θα εξυπηρετεί ανάγκες του επιβατικού κοινού, των εμπορικών μεταφορών και θα είναι «χαμηλού κόστους» (low cost).
Ο περιφερειάρχης ανέφερε ότι πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο υπουργείο Ανάπτυξης, όπου αποφασίστηκε η υλοποίηση για πρώτη φορά στην Ελλάδα ανάπτυξης αεροδρομίου, αυτού της Τρίπολης με διαδικασία ΣΔΙΤ.
Αναφορικά με το αεροδρόμιο Καλαμάτας, ο Πέτρος Τατούλης δήλωσε ότι γίνεται προσπάθεια για την αναβάθμιση του πύργου ελέγχου, με στόχο να αποτελέσει διεθνή αερολιμένα υψηλών προδιαγραφών και πρόσθεσε ότι εξασφαλίστηκαν 15 εκατομμύρια ευρώ για το σύνολο των αναβαθμίσεων του αεροδρομίου.
Σε ό,τι αφορά το τρένο, ο περιφερειάρχης επεσήμανε ότι πολιτική βούληση της περιφέρειας είναι η αξιοποίηση, με σαφή τουριστική κατεύθυνση, του ανενεργού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, για την αναβάθμιση του οποίου ξοδευθήκαν πολλά εκατομμύρια ευρώ.
Επιπλέον, ενημέρωσε αναφορικά με το προαστιακό σιδηρόδρομο, ότι αποφασίστηκε η δημιουργία αυτοτελούς γραμμής για τη σύνδεση του Λουτρακίου απευθείας με την Αττική, ενώ υπάρχει πρόβλεψη, επισήμανε, για την αξιοποίηση του ενδο-Μεσσηνιακού δικτύου, με σημείο αναφοράς την Τρίπολη, καθώς και της γραμμής Κατάκολο - Κόρινθος - Μυκήνες - Άργος - Ναύπλιο.
Ο περιφερειάρχης ανέφερε ότι πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο υπουργείο Ανάπτυξης, όπου αποφασίστηκε η υλοποίηση για πρώτη φορά στην Ελλάδα ανάπτυξης αεροδρομίου, αυτού της Τρίπολης με διαδικασία ΣΔΙΤ.
Αναφορικά με το αεροδρόμιο Καλαμάτας, ο Πέτρος Τατούλης δήλωσε ότι γίνεται προσπάθεια για την αναβάθμιση του πύργου ελέγχου, με στόχο να αποτελέσει διεθνή αερολιμένα υψηλών προδιαγραφών και πρόσθεσε ότι εξασφαλίστηκαν 15 εκατομμύρια ευρώ για το σύνολο των αναβαθμίσεων του αεροδρομίου.
Σε ό,τι αφορά το τρένο, ο περιφερειάρχης επεσήμανε ότι πολιτική βούληση της περιφέρειας είναι η αξιοποίηση, με σαφή τουριστική κατεύθυνση, του ανενεργού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, για την αναβάθμιση του οποίου ξοδευθήκαν πολλά εκατομμύρια ευρώ.
Επιπλέον, ενημέρωσε αναφορικά με το προαστιακό σιδηρόδρομο, ότι αποφασίστηκε η δημιουργία αυτοτελούς γραμμής για τη σύνδεση του Λουτρακίου απευθείας με την Αττική, ενώ υπάρχει πρόβλεψη, επισήμανε, για την αξιοποίηση του ενδο-Μεσσηνιακού δικτύου, με σημείο αναφοράς την Τρίπολη, καθώς και της γραμμής Κατάκολο - Κόρινθος - Μυκήνες - Άργος - Ναύπλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου