Έντονα δραστηριοποιείται Περιφέρεια Θεσσαλίας, Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας αλλά και τουριστικοί πράκτορες σε Θεσσαλία και Γερμανία για να παραμείνει ως προορισμός το αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου στο σχεδιασμό της αεροπορικής εταιρείας Air Berlin. Κι αυτό γιατί όπως πληροφορήθηκε από συνεργάτες του τουριστικούς πράκτορες ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κ. Λεβέντης, η εταιρεία περικόπτει αρκετά περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα, μεταξύ των οποίων και της Ν. Αγχιάλου για το 2013.
Σημειώνεται ότι υπήρχαν πτήσεις από Νυρεμβέργη προς Βόλο και με συνδέσεις με Βερολίνο, Ντίσελντορφ, Φρανκφούρτη κλπ. Όπως ανέφερε μιλώντας στην ΕΡΑ Βόλου ο κ. Λεβέντης ήδη έχει ενημερωθεί ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κ. Αγοραστός για να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ενώ πιέσεις θ’ ασκήσουν και τουριστικοί πράκτορες που διακινούν Γερμανούς τουρίστες στην Ελλάδα.
Ο κ. Λεβέντης ανέφερε ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που του έδωσε ο αερολιμενάρχης Ν. Αγχιάλου κ. Ευσταθίου, φέτος υπήρξε μείωση στην διακίνηση επιβατών της συγκεκριμένης εταιρείας, και το ποσοστό πληρότητας των πτήσεων κυμάνθηκε στο 70-75% κατά μέσο όρο έναντι 80-85% πέρυσι. «Αυτό που προσπαθούμε είναι να διαμορφώσουμε μία εναλλακτική πρόταση ώστε αντί για τη Νυρεμβέργη να προτείνουμε ως πύλη εισόδου τη Βιέννη με τις ανάλογες βέβαια διασυνδέσεις με Βερολίνο, Μόναχο κλπ. Εκτιμώ ότι έχουμε πιθανότητες να πείσουμε την εταιρεία. Ευτυχώς έγκαιρα πληροφορηθήκαμε το σχεδιασμό, καθώς επίσημα τα δρομολόγια ανακοινώνονται μέσα στο Νοέμβριο του 2012» επισήμανε ο κ. Λεβέντης.
Σημειώνεται ότι υπήρχαν πτήσεις από Νυρεμβέργη προς Βόλο και με συνδέσεις με Βερολίνο, Ντίσελντορφ, Φρανκφούρτη κλπ. Όπως ανέφερε μιλώντας στην ΕΡΑ Βόλου ο κ. Λεβέντης ήδη έχει ενημερωθεί ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κ. Αγοραστός για να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ενώ πιέσεις θ’ ασκήσουν και τουριστικοί πράκτορες που διακινούν Γερμανούς τουρίστες στην Ελλάδα.
Ο κ. Λεβέντης ανέφερε ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που του έδωσε ο αερολιμενάρχης Ν. Αγχιάλου κ. Ευσταθίου, φέτος υπήρξε μείωση στην διακίνηση επιβατών της συγκεκριμένης εταιρείας, και το ποσοστό πληρότητας των πτήσεων κυμάνθηκε στο 70-75% κατά μέσο όρο έναντι 80-85% πέρυσι. «Αυτό που προσπαθούμε είναι να διαμορφώσουμε μία εναλλακτική πρόταση ώστε αντί για τη Νυρεμβέργη να προτείνουμε ως πύλη εισόδου τη Βιέννη με τις ανάλογες βέβαια διασυνδέσεις με Βερολίνο, Μόναχο κλπ. Εκτιμώ ότι έχουμε πιθανότητες να πείσουμε την εταιρεία. Ευτυχώς έγκαιρα πληροφορηθήκαμε το σχεδιασμό, καθώς επίσημα τα δρομολόγια ανακοινώνονται μέσα στο Νοέμβριο του 2012» επισήμανε ο κ. Λεβέντης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου