H Printec A.E. ανακοινώνει τη συμφωνία για την παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης και συντήρησης του εξοπλισμού Πληροφορικής με το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (Δ.Α.Α.).
Το έργο περιλαμβάνει outsourcing βασικών υπηρεσιών καθώς και παροχή εργαλείου ticketing με τη μορφή “as-a-service”, προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο Desktop IT εξοπλισμός του ΔΑΑ..
Συγκεκριμένα, η Printec θα παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης ΙΤ εξοπλισμού (H/W & S/W), επιχειρησιακών εφαρμογών και Technical Help Desk Call Center, ενώ παράλληλα θα διαθέσει την πλατφόρμα διαχείρισης κλήσεων και knowledge management, Watch4 Incident Management System (IMS) που έχει αναπτυχθεί από την Printec και θα τροποποιηθεί σύμφωνα με τις ανάγκες του Δ.Α.Α..
Η εκχώρηση υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης και πληροφορικής σε τρίτους υπό τη μορφή ενός μοντέλου outsourcing αποτελεί, σύμφωνα με μελέτες*, μια ιδιαίτερα διαδεδομένη λύση, καθώς, λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών, οι οργανισμοί δίνουν όλο και περισσότερη έμφαση σε ευέλικτα μοντέλα με σκοπό τη μείωση των δαπανών και τη βελτίωση της αποδοτικότητας μέσω μηχανισμών αυτοματισμού και self-service. Εναρμονισμένη πλήρως με τις τάσεις της αγοράς, η Printec έχει εντάξει στο προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο υπηρεσίες outsourcing.
«Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες των πελατών μας για αποδοτικότητα με μειωμένα λειτουργικά κόστη, προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις outsourcing υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης και πληροφορικής στους πελάτες που μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους.» Δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Printec A.E., Γιώργος Κυριακόπουλος. «Βασικός μας στόχος είναι η ανάπτυξη και εφαρμογή τεχνολογικά άρτιων λύσεων οι οποίες συνεισφέρουν στην βέλτιστη αποδοτικότητα των πελατών μας.»
«Αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε μοντέλο “as-a-service” για συγκεκριμένες υπηρεσίες και μετά από διαγωνιστική διαδικασία, επιλέξαμε την Printec ως το στρατηγικό συνεργάτη που θα αναλάβει την υποστήριξη του ΙΤ εξοπλισμού. Λόγω της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας των στελεχών της, καθώς και της μακρόχρονης παρουσίας της στην ελληνική αγορά, πιστεύουμε ότι επιλέξαμε το σωστό συνεργάτη για να κερδίσουμε αυτό το στοίχημα», είπε ο Λεωνίδας Δαραβέλης Διευθυντής της Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΔΑΑ. «Πιστεύουμε ότι οι υπηρεσίες της Printec θα προσθέσουν αξία στις δραστηριότητες του αεροδρομίου».
Το έργο περιλαμβάνει outsourcing βασικών υπηρεσιών καθώς και παροχή εργαλείου ticketing με τη μορφή “as-a-service”, προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο Desktop IT εξοπλισμός του ΔΑΑ..
Συγκεκριμένα, η Printec θα παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης ΙΤ εξοπλισμού (H/W & S/W), επιχειρησιακών εφαρμογών και Technical Help Desk Call Center, ενώ παράλληλα θα διαθέσει την πλατφόρμα διαχείρισης κλήσεων και knowledge management, Watch4 Incident Management System (IMS) που έχει αναπτυχθεί από την Printec και θα τροποποιηθεί σύμφωνα με τις ανάγκες του Δ.Α.Α..
Η εκχώρηση υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης και πληροφορικής σε τρίτους υπό τη μορφή ενός μοντέλου outsourcing αποτελεί, σύμφωνα με μελέτες*, μια ιδιαίτερα διαδεδομένη λύση, καθώς, λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών, οι οργανισμοί δίνουν όλο και περισσότερη έμφαση σε ευέλικτα μοντέλα με σκοπό τη μείωση των δαπανών και τη βελτίωση της αποδοτικότητας μέσω μηχανισμών αυτοματισμού και self-service. Εναρμονισμένη πλήρως με τις τάσεις της αγοράς, η Printec έχει εντάξει στο προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο υπηρεσίες outsourcing.
«Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες των πελατών μας για αποδοτικότητα με μειωμένα λειτουργικά κόστη, προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις outsourcing υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης και πληροφορικής στους πελάτες που μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους.» Δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Printec A.E., Γιώργος Κυριακόπουλος. «Βασικός μας στόχος είναι η ανάπτυξη και εφαρμογή τεχνολογικά άρτιων λύσεων οι οποίες συνεισφέρουν στην βέλτιστη αποδοτικότητα των πελατών μας.»
«Αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε μοντέλο “as-a-service” για συγκεκριμένες υπηρεσίες και μετά από διαγωνιστική διαδικασία, επιλέξαμε την Printec ως το στρατηγικό συνεργάτη που θα αναλάβει την υποστήριξη του ΙΤ εξοπλισμού. Λόγω της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας των στελεχών της, καθώς και της μακρόχρονης παρουσίας της στην ελληνική αγορά, πιστεύουμε ότι επιλέξαμε το σωστό συνεργάτη για να κερδίσουμε αυτό το στοίχημα», είπε ο Λεωνίδας Δαραβέλης Διευθυντής της Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΔΑΑ. «Πιστεύουμε ότι οι υπηρεσίες της Printec θα προσθέσουν αξία στις δραστηριότητες του αεροδρομίου».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου