Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

H Lufthansa διεξάγει ποδοσφαιρικό διαγωνισμό στο Facebook

Kατά τη διάρκεια του EURO 2012, η Lufthansa, ως «αεροπορική εταιρία των σπορ» μεταφέρει την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Γερμανίας και τους οπαδούς της στον εκάστοτε προορισμό τους. Εμπνευσμένη από το τουρνουά και από την θερινή αθλητική σεζόν 2012, η Lufthansa τρέχει παράλληλα νέα καμπάνια με το σύνθημα “take off for glory”. Η καμπάνια περιλαμβάνει ένα διαγωνισμό στο Facebook, που δίνει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να κερδίσουν ελκυστικά δώρα. Από τις 6 Ιουνίου 2012, οι φίλαθλοι μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα της Lufthansa στο Facebook (HYPERLINK “http://www.facebook.com/lufthansa”www.facebook.com/lufthansa) και να εγγραφούν στο διαγωνισμό Football Bingo της Lufthansa ώστε να εξασφαλίσουν τις προσωπικές τους κάρτες bingo. Έτσι έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν κάποιο δώρο κατά τη διάρκεια του EURO 2012, από τις 8 Ιουνίου έως την 1η Ιουλίου 2012.

Για να εξασφαλίσουν έως και οκτώ επιπλέον κάρτες bingo και να αυξήσουν τις πιθανότητες να κερδίσουν, οι συμμετέχοντες μπορούν να προσκαλούν τους φίλους τους να συμμετέχουν στο παιχνίδι ή να χρησιμοποιούν ειδικούς “promotion codes” που θα διανέμονται σε επιλεγμένα αεροδρόμια της Γερμανίας, μέσω του online newsletter (που αποστέλλεται στους πελάτες της Lufthansa) και του Twitter. Γεγονότα όπως “η Γερμανία φτάνει στους προημιτελικούς” εμφανίζονται στις κάρτες bingo. Όσο περισσότερες εξελίξεις κατά τη διάρκεια του Euro 2012, τόσο πιο κοντά θα βρίσκονται οι συμμετέχοντες στο να κερδίσουν κάποιο δώρο.

Τα δώρα συμπεριλαμβάνουν έξι αεροπορικά εισιτήρια για δύο άτομα προς μία από τις χώρες που συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου,  ελκυστικά καθημερινά δώρα από το WorldShop της Lufthansa καθώς και περισσότερα από 15.000 επιπλέον δώρα. Ο διαγωνισμός bingo πλαισιώνεται από άλλες προωθητικές ενέργειες στα αεροδρόμια Μονάχου και Φρανκφούρτης, προκειμένου να ξεσηκώνουν τους φιλάθλους για το σημαντικό αυτό αθλητικό γεγονός. Πέρα από το football bingo η καμπάνια της Lufthansa “take off for glory” συνεχίζει με το «Sport Bingo» που θα ξεκινήσει με την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου, και θα προσφέρει εισιτήρια για 2 άτομα προς Ρίο Ντε Τζανέιρο ή κάποιον άλλο Lufthansa προορισμό.

Η σελίδα της Lufthansa στο Facebook εγκαινιάστηκε τον Δεκέμβριο του 2009 και έκτοτε προσφέρει καθημερινή, 24ωρη ενημέρωση στους πελάτες. Φωτογραφίες, βίντεο και ειδήσεις από τον κόσμο της  Lufthansa δημοσιεύονται καθημερινά στη σελίδα της στο Facebook, παράλληλα με ελκυστικές προτάσεις για ταξίδια, συμβουλές και επίκαιρες πληροφορίες για οτιδήποτε αφορά το ταξίδι με το αεροπλάνο. Επιπλέον, η Lufthansa δραστηριοποιείται και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως  το Twitter, YouTube και Xing.

Επί σειράς ετών η Lufthansa είναι πιστός συνεργάτης του αθλητικού κόσμου. Η εταιρία είναι ο επίσημος αερομεταφορέας της γερμανικής ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας (DFB) από το 2005 και μεταφέρει την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Γερμανίας και άλλα μέλη της αθλητικής ομοσπονδίας σε όλα τα αθλητικά γεγονότα. Επίσης, η Lufthansa είναι επίσημος συνεργάτης της Γερμανικής  Ομοσπονδίας  Ολυμπιακών Αθλημάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου