Pages

Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2014

Η ''Kακή Ολυμπιακή Αεροπορία'' και τα καλά του Ανταγωνισμού


Πριν 5 χρόνια οι περισσότεροι Έλληνες αισθάνονταν ανακούφιση που έκλεινε ο εθνικός αερομεταφορέας. Πίστεψαν τον Χατζηδάκη που έλεγε ότι με τα χρήματα που θα εξοικονομούσε το δημόσιο από το κλείσιμο της Ολυμπιακής θα έκτιζε κάθε μήνα από ένα νοσοκομείο και δεν θυμάμαι πόσα σχολεία. Το τέλος του μονοπωλίου του εθνικού αερομεταφορέα θα βοηθούσε τον  ελεύθερο ανταγωνισμό στις αερομεταφορές που με την σειρά του θα λειτουργούσε υπέρ του πολίτη αφού θα έπεφταν οι τιμές και θα αναβαθμίζονταν οι προσφερόμενες υπηρεσίες. Μέσα σε μια ατμόσφαιρα εθνικής ανάτασης ο μέγας σωτήρας Βγενόπουλος αγοράζει  μεταξύ αλλων,τα δικαιώματα και τα σήματα της Ολυμπιακής και φτιάχνει μια άλλη εταιρεία με το όνομα olympic air, η οποία δεν είχε καμιά σχάση με την παλιά Ολυμπιακή. Δεν ξεχνώ το σλόγκαν που διαφήμιζε την νέα εταιρεία :Η ΕΛΛΑΔΑ ΨΗΛΑ.

Όπως δεν ξεχνώ πως πλασαρίζονταν από τα «έγκριτα» ΜΜΕ  ακόμα και ως μια ελπιδοφόρα πολιτική λύση!!!
Τα πρώτα δείγματα της θεάρεστης κίνησης του Χατζηδάκη δεν άργησαν να φανούν.
Κόπηκαν οι έκτατες αποκομιδές ασθενών από τα νησιά , αφού στο όνομα του κέρδους οι διάδοχοι της κακιάς Ολυμπιακής  δεν θυσίαζαν θέσεις επιβατών για να τοποθετήσουν φορεία όταν αυτό κρίνονταν αναγκαίο. Η εναλλακτική λύση για τους νησιώτες είναι μέχρι σήμερα α) το πλοίο της γραμμής, β) η Πολεμική Αεροπορία αν και εφόσον υπάρχει διαθέσιμο πτητικό μέσο και γ) τα νοσοκομεία της γειτονικής Τουρκίας!!!

Πολύ σύντομα ο νέος Ωνάσης ξεχάστηκε , εξαφανίστηκε από την Οlympic Air και τράβηξε κατά Κύπρο μεριά για νέες «επιτυχίες».

Η εταιρεία που λανσάριζε ως την εταιρεία που θα πήγαινε την ΕΛΛΑΔΑ ΨΗΛΑ έχει σήμερα λιγότερα δρομολόγια από αυτά που είχε η ΤΑΕ το 1957!!! Μεγάλε Χατζηδάκη με τις επιλογές σου.
Κάπου εκεί(στο 1957) πρέπει να βρίσκεται και η Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη των αερομεταφορών αφού για να πάς π.χ. στην Νέα Υόρκη χρειάζεσαι συνολικά στην καλύτερη περίπτωση περίπου 19 ώρες  όταν με την κακιά Ολυμπιακή χρειαζόσουν 10 ώρες.

Η έλλειψη αερομεταφορέα που να εκτελεί διηπειρωτικά δρομολόγια αναβάθμισε τον ρόλο της Τουρκίας  και έκανε το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης-συγγνώμη, Ινσταμπούλ ήθελα να πω- το αεροπορικό κόμβο της ΝΑ Μεσογείου.
Το έγκλημα που τελέστηκε στις αερομεταφορές είναι ίσως από τα μεγαλύτερα εγκλήματα που διαπράχθηκαν εις βάρος της χώρας.
Ο χώρος , δεν είναι  ο κατάλληλος για να αποκαλυφθεί σε όλη της την έκταση η υπόθεση του κλεισίματος του εθνικού αερομεταφορέα.

Εύχομαι όμως, κάποια στιγμή να συμβεί οτι συνέβει και στην Ελβετία με την υπόθεση του κλεισίματος της SWISSAIR.


                                                                                                          
Όταν πετάς με μια εταιρία που σου χρεώνει το εισιτήριο 140 και 170 ευρώ (η αποσκευή χρεώνεται έξτρα) για μία πτήση 35 λεπτών, ε, απαιτείς να σου παρέχει τουλάχιστον αυτή την πτήση με αξιοπρέπεια. Φαίνεται όμως ότι μόνο γι αυτό δεν ενδιαφέρονται, όπως ακριβώς το κάνει και ο «δικός» μας αερομεταφορέας, που αναδείχτηκε πια σε… «εθνικό», μετά το ξεπούλημα της Ολυμπιακής από τον πολιτικό απατεώνα Χατζηδάκη.
Έτσι, η Aegean, (κι αφού η Ολυμπιακή είναι σχεδόν ανύπαρκτη -πολύ αραιά δρομολόγια και ακριβότερη με διαφορά), «αντιγράφει» πλέον τις εταιρίες χαμηλού κόστους χωρίς να είναι βέβαια επίσημα η ίδια. Για παράδειγμα, ένας επιβάτης που πετάει μαζί της , δικαιούται μόνο μια μικρή… χειραποσκευή (το laptop σου δηλαδή και τα ξυριστικά σου,άντε και κανα μπουφάν). Αν έχει μαζί του και βαλίτσα (0 έως 23 κιλά)αυτή χρεώνεται έξτρα 15 ευρώ να πάει και 15 να γυρίσει! Δηλαδή ο επιβάτης, σύμφωνα με την Aegean, δικαιούται να ταξιδεύει… ξεβράκωτος! Το δε φαγώσιμο που προσφέρει είναι ένα κρουασάν αμφίβολης ποιότητας, που όταν το μασάς καταλαβαίνεις ότι είναι τουλάχιστον 6-10 ημερών και ένας καφές που ας τον πούμε «εντάξει». Δεν θα έπρεπε όμως για τη θέση που πανάκριβα πληρώνεις να μπορείς να τον ακουμπήσεις στο τραπεζάκι της πλάτης του μπροστινού καθίσματος; Αμ δε! (η επισυναπτόμενη φωτό δεν είναι αρχείου, είναι μόλις από τις 6.10.14 (Ηράκλειο- Αθήνα).


Σε λίγο καιρό θα εφεύρουν κι άλλες έξτρα χρεώσεις. Όπως για παράδειγμα να πληρώνεις την τουαλέτα στο αεροσκάφος (κι αν δεν έχεις επάνω σου ψηλά, κράτα τα… «υπόλοιπα» επάνω σου) ή να πληρώνεις το μπουκαλάκι νερό του μισού λίτρου 4,60 όπως κάνουν ήδη οι αμφίβολης ασφάλειας «σκοτώστρες» χαμηλού κόστους στην υπόλοιπη Ευρώπη…
Δεν γράφω άλλα γιατί τους βάζω ιδέες…


Πηγή

8 σχόλια:

  1. Σε κάθε αεροδρόμιο του εξωτερικού , πόση ανακούφιση , σιγουριά και υπερηφάνεια νοιώθαμε μόλις βλέπαμε τα φτερά της ΟΑ ότι έφθασε το αεροσκάφος !! Η Ολυμπιακή ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΚΙΑ τήν κάνανε , η Ολυμπιακή ήταν πρότυπο εταιρείας επι Ωνάση ( Εχω ανεβάσει σε ανύποπτο χρόνο φωτογραφία του 727 Αθως και ολόκληρο σε πλήρη δράση και κατεστραμμένο στο FB , μέ την πικρόχολη φράση " Τί κατάφερε ένας άνθρωπος ΜΟΝΟΣ του και τι ένα κράτος ολόκληρο ). ΟΙ Υπουργοί σαν Χατζηδάκη το τι μπαρούφες έχει πει κατά καιρούς ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ( ξεχνιέται ο Ανδριανόπουλος " Απελευθερώνουμε την τιμή της βενζίνης , ώστε να πέσουν οι τιμή της και απο 57 Δρχ. πήγε 125 αμέσως !!! ) ΚΑΠΟΤΕ ΟΜΩΣ πρέπει να λογοδοτούν και γι αυτά που λένε και παραπλανούν τον κόσμο και γι αυτά που κάνουν....Και για να μην ξεχνάμε και τον Βγαινόπουλο που πήγε και δεν επήλθε ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ; Παναθηναικό,Κύπρο,ΟΑ και πόσα άλλα δεν γνωρίζω .Τέλος πρέπει ΠΡΙΝ ψηφίζουμε να θυμόμαστε μερικά γεγονότα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mia xara ta leei apla kai wrea!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ....όπου ο δημοσιογράφος μετέτρεψε την σχέση (παλιάς και νέας ΟΑ) σε σχάση (του ατόμου;) Αλλά εντάξει, είναι τυπογραφικό λάθος σαν τα πάμπολλα που κάνω εγώ. Αλλά οι διακομιδές των ασθενών να γίνουν αποκομιδές (σκουπιδιων;). Αλλά και σε αυτό μάλλον δίκιο θα έχη, καθότι οι ασθενείς ούτως αντιμετωπίζοναι γενικώς εν Ελλάδι.Κρίμα για την Ελλάδα άλλη μια φορά. Πάει και το γόητρο της παλιάς ΟΑ, τώρα έχουμε επικερδείς επιχειρήσεις απλώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ.
      ΤΟΡΟΝΤΟ ΑΘΗΝΑ.ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΕΙΤΑΝΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΚΑΛΗΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
      Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΣΗ ΕΙΤΑΝΕ ΤΕΛΟΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ,ΚΑΝΑΝΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ.ΠΙΓΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟΡΟΝΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΕΙΡΕ 24 ΩΡΕΣ ΝΑ ΓΙΡΙΣΟΥΜΕ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΑΣΕ ΠΟΥ ΧΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΤΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΚΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ AEGEAN ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΗ 15 ΛΕΠΤΑ ΚΑΘΗΣΤΕΡΙΣΗ ΑΛΛΑ ΕΦΥΓΕ.ΜΕΤΑ ΓΥΡΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΡΙΣΟΥΜΕ ΑΘΗΝΑ.ΑΥΤΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΛΟΙΠΗ.ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΑΝΤΑ ΚΡΕΜΙΖΗ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΗ

      Διαγραφή
  4. Ταξιδεύω εδώ και τουλάχιστον 8 χρόνια με την Aegean και αυτά που γράφονται στο άρθρο είναι το λιγότερο τραγικά. Η εξυπηρέτηση είναι μια χαρά, αυτό το "αμφιβόλου" ποιότητας κρουασάν που λέτε είναι ένα μικρό γευστικό και φρέσκο κρουασάν. Άλλωστε η συγεκριμένη εταιρεία δεν παίρνει τυχαία εδώ και 8 χρόνια βραβείο ως η καλύτερη περιφερειακή ψηφισμένη απο τους επιβάτες. Δεν διαφωνώ οτι η Ολυμπιακή ήταν άψογος αερομεταφορέας απο πλευράς εξυπηρετήσεως αλλά μην παραβλέπετε οτι την είχαν κάνει κυβερνώντες και ορισμένοι εργαζόμενοι ένα άρρωστο εξαρτώμενο έκτρωμα που δεν μπορούσε να συνεχίσει να τρώει τα λεφτά του Ελληνικού Δημοσιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμε με το "μικρό γευστικό και φρέσκο κρουασάν" είσαι μεγάλος μαλάκας....
    Ωωωω, στεναχωρήθηκες που σ' έβρισα; Όταν σταματήσεις να βόσκεις κουτόχορτο θύμισέ μου να σου ζητήσω συγγνώμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για να συνεχίσω (φούσκωσα με τις παπαριές σου και δεν αντέχω), όταν βρεις ΜΙΑ, όχι δύο, ΜΟΝΟ ΜΙΑ γραπτή επίσημη απόδειξη πως η Ολυμπιακή Αεροπορία/Αεροπλοΐα πήρε έστω και μια δραχμή/ευρώ απ' τα λεφτά του ελληνικού δημοσίου, τότε ευχαρίστως θα γλείψω το μαραμένο σου ανεπαρκές πουλάκι που σίγουρα έχει περισσότερη φαιά ουσία απ' το πανέξυπνο κεφάλι σου που νομίζει πως ξέρει τα πάντα.

      Διαγραφή